كفش نيم بوت كفش نيم بوت .

كفش نيم بوت

نيم بوت مردانه كت

معيار هاي هر فردي با هر سليقه اي براي انتخاب كفش تقريباً مشابه است ، از جمله اين معيارها مي توان به زيبايي طاهري ، كيفيت و قيمت كالا اشاره نمود ، به همين دليل به شما كفش نيم بوت مردانه را پيشنهاد مي كنيم ، محصولي كه علاوه بر اينكه كليه معيارهاي شما را داراست ، بلكه طراحي آن به گونه اي است كه به شما اين امكان را مي دهد تا علاوه بر استفاده هاي روزانه از ان در سفر و كوه هم استفاده نماييد ، يك نيم بوت اسپرت و متفاوت براي شما.

نيم بوت كت

پيشنهاد ما به شما نيم بوت كت مي باشد كه داراي طراحي اسپرت و زيبايي است ، اين محصول داراي كفي دوخته شده مي باشد كه باعث استحكام و دوام بيشتر كفش مي شود. ويژگي بعدي داشتن كفي شياردار اين مدل مي باشد كه باعث اصطكاك بيشتر و مانع از سرخوردن پا روي سطوح ميشود و علاوه بر استفاده روزانه، اين نيم بوت براي كوهنوردي هم كاربرد بسيار خوبي دارد. نيم بوت كت در رنگ قهوه اي سوخته و سايز هاي 41 تا 44 ارئه شده است كه هنگام تكميل فرم سفارش مي توانيد سايز مورد نظر را انتخاب كنيد.

نيم بوت كت

نيم بوت مردانه cat

نيم بوت كت

ويژگي هاي نيم بوت مردانه CAT:
- برند: CATERPILLAR
- نمونه طرح اصلي
- جنس: چرم مصنوعي
- دوخت تميز
- كفي دوخته شده براي استحكام بيشتر
- كفي نرم و راحت
- قهوه اي سوخته
- سايزبندي: 41 - 44 (هنگام تكميل فرم سفارش مي توانيد سايز مورد نظر را انتخاب كنيد)
- طراحي اسپرت و زيبا
- عكس هاي اسلايدر، عكس واقعي از محصول هستند و عكس اينترنتي نمي باشند.

نيم بوت كت

نيم بوت اسپرت

نيم بوت كت

نيم بوت اسپرت كت ، زيبايي و دوام بسيار خوبي دارد ، اين محصول با مناسب ترين قيمت ممكن در حال ارائه مي باشد و شما دقيقاً آنچه را كه در تصاوير مشاهده مي نماييد را دريافت خواهيد نمود. اين كفش زيبا داراي كفي بسيار مقاومي و پاخور بسيار راحتي مي باشد كه به شما اين امكان را مي دهند كه علاوه بر استفاده هاي روزانه از آن براي سفر و كوهنوردي هم استفاده نماييد .

نيم بوت كت

نيم بوت مردانه اسپرت كت

نيم بوت كت

 

جهت ثبت سفارش خريد كفش نيم بوت مردانه كت، تنها كافيست بر روي گزينه خريد پستي كليك و يا با ما تماس بگيريد.

قيمت 47000 تومان


برچسب: خريد كفش كت، خريد بوت كت، خريد نيم بوت كت، خريد اينترنتي كفش، خريد نيم بود cat، خريد نيم بوت مردانه، نيم بوت مردانه اسپرت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ساعت: ۰۳:۵۳:۰۳ توسط:پارس تينا موضوع: